הוספת פרזנטור על דף השאלות ותשובות שלכם יכול להוסיף ערך גדול מאוד לאותם מבקרים שמגיעים לדף זה.
אנשים מטבעם מעדיפים לצפות בקטע וידאו שעונה על השאלות שלהם מאשר לחפור בקטעי טקסט, וידאו לעומת זאת קליט הרבה יותר מאשר טקסט.
פרזנטור על דף השאלות ותשובות נותן את המענה האנושי ועוזר להבהיר את כל השאלות הלא ברורות ומבלבלות שעולות בגלישה באתר.
קטעי הוידאו יכולים להיות מסודרים בקבוצות לפי נושאים ומקושרים ביניהם לניווט קל.
מבקרים אשר מגיעים לדפי שאלות תשובות יוכלו למצוא במהרה את התשובה לשאלתם ויקבלו את התשובה מדמות אנושית והרבה יותר ידידותית מטקסט.
דף שאלות תשובות המתוכנן ביעילות לא רק שיענה על שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב אלא גם ייתן מענה ויפחית את זמן התמיכה שמחלקת תמיכת הלקוחות צריכה לתת.
פרזנטור על האתר בדרך יעילה מייצג כביכול איש צוות שעונה על שאלות פשוטות. כל חלק של השאלות ותשובות יכול להיות מחולק לחלקים ולהוסיף קטעי וידאו בכל זמן בעתיד.
היתרונות של דף שאלות עם פרזנטור לאתר הינן:
היכולת להגיע למבקרים באתר שבדרך כלל אין להם את הנטייה לקרוא את קטעי הטקסט בדפי השאלות תשובות.
מיקום קטעי הפרזנטור בחזית האתר על מנת להבליט את יתרונות השירות או המוצר
הפחתת הזמן שבו תצטרכו להתעסק ולענות על שאלות אחד על אחד באמצעות אימיילים או טלפון
עוד יתרון גדול הינו בכך שכל וידאו שמלווה לדפי השאלות תשובות ניתן לעקוב אחריו ולאפשר לך לגלות איזה חלקים נצפים יותר - דרך זו יכולה לעזור לך בכדי:
אילו שאלות חוזרות בתדירות גבוהה משאר השאלות
זיהוי חלקים באתר שאינו מובן כהלכה או מבלבל מעט.
חידוש ופיתוח משופר של חלקים באתר על מנת שיהיו יותר ברורים וידידותיים למשתמש.
השימוש המשולב בפרזנטור לאתר בדפי שאלות ותשובות יכול להעניק לאתר שלך חוויית גלישה ידידותית ומסבירת פנים שתתאים לקהל הלקוחות שלך.
כמובן, שתצטרך לארגן דרך נוספת ליצירת קשר במידה והפרזנטור לא עונה על שאלת הגולש באתר.
דפי שאלות תשובות מאורגנים בשילוב עם פרזנטור יכולים במידה ניכרת לשפר את האוטומצייה באתר שלך.